Sunday, July 3, 2011

Roti lagi...:)

Semalam roti...hari ni roti lagi ??..hehe....yang semalam 4 dulang tu telah habis...laris...macam roti panas goreng pisang panas..jadi hari ni buat lagi untuk makan2 & buat stok seminggu kat rumah...
Hari-harilah breakfast roti...bai roti  lalu pun tak heran dah...(sebab dah muak..hehe)

Pagi-pagi lagi dah mendera Bread maker..hari ahad pun kena overtime..hehe..sian !!....

buat 2 adunan terus..utk 6 jenis bun...inilah hasilnya..


Bun berinti kaya

 Bun bunga..berinti kacang merah...

Yang ni Blueberry & Raisin Roll..berhimpit-himpit...dah tak berapa nak roll rupanya...:)

Yang ni 1 dulang..3 jenis bun..Chocolate Chip , Bijan &  Almond 
Untuk 3 bun ni...boleh tengok resepi & cara-cara menyediakannya di sini 

2 comments:

  1. bestnya kak long, jeles sungguh hati ini.. BM di labuan jual di cosway ja,tu pun kena tgu 2 bulan..

    ReplyDelete
  2. Tasha..jangan jeles...haha..nanti buat ye..
    senang sangat tasha klu guna BM..kaklong dulu beli kt Tesco..tapi klu kt sini..senang nak dpt..
    Nanti kita lawan buat roti banyak2 ..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...