Powered By Blogger

Tuesday, May 17, 2011

Telekung renda hijau & putih..




Telekung berenda warna hijau muda ni saya buatkan untuk seorang kawan..
Saya ikut saiz saya sendiri..saiz M..tapi masih rasa was-was..sesuai atau tidak saiznya dengan saya..
jadi untuk memuaskan hati..saya buat satu lagi saiz L..biar senang dia memilihnya..:)

Untuk telekung ke 2 ni..saya pilihkan renda warna putih, untuk telekung saiz dewasa..perlukan kain bidang 60 inci, 4 1/2 meter kain..untuk saiz L..(untuk saiz M, 4 meter )
Labuh sikit di bahagian telekung & kain..sesuai untuk yang tinggi..
Alhamdullilah siap juga..
Terima kasih Sally kerana sudi menempahnya...:)



1 comment:

  1. Assalamualaikum, kat mana sis beli renda warna hijau tu?...Warna2 lain ada tak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...