Wednesday, June 15, 2011

...jatuh cinta lagi...:)

..sungguh pertama kali tengok corak & warna kain ni terus je jatuh hati..tak tau mana satu yg lagi cantik..
..tanpa fikir panjang terus je beli. ..kedua-duanya sekali....
corak bunga2 comel tu saya beli 2 meter & corak polka dot 1 meter..cukuplah untuk buat peasant dress untuk Sofiya & Amelin
Sofiya punya
Cuba gabungkan 2 corak yang berbeza tapi sama warna dalam 1 baju..
Yang bezakkan Sofiya & Amelin punya ..pada ukuran panjang kain polka dot bahagian ropolnya saja
milik Amelin



...idea bentuk reben ni masa jenguk2 butik gaun kanak2..terus scan bentuk reben tu & simpan dalam otak...nasib baik memori boleh pakai lagi..hehe

2 renda yg berlain corak ..utk Sofiya & Amelin
InsyaAllah kalau ada masa lain kali ..nak jugak buat cekek rambut hiaskan dengan reben ni...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...