Powered By Blogger

Sunday, January 22, 2012

Baju kurung & renda


Baju kurung berbunga  kecil, hitam putih  ni saya buatkan untuk Sofiya & Amelin padankan dengan baju kurung saya pada warna yg sama ni...


 ..awalnya cadang nak buatkan gaun..tapi bila fikirkan baju kurungnya hanya sepasang sorang je yg sempat saya buat  pada raya lepas..jadi saya buatkan sepasang lagi baju kurung kain cotton ni..



jahitkan  renda (biasanya saya jahitkan pada gaunnya )sebagai hiasan di bahagian bawah baju kurung Amelin & Sofiya...comelkan..:)



2 comments:

  1. kak ita kalu renda pada baju kurong untuk baya2 kita pun cantik jugak kan...ermm teringin bila tgk anak akak pakai...sweet baju kurong ala englis gitu...

    ReplyDelete
  2. ..kak ita dh lama x jenguk blog...baru sempat tgk comment ni...dh berbln baru balas...sorry ye..sesuai je...tapi rasanya kena beli renda yg besar sikit..sesuai dengan saiz bajunya..ye tak ?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...