Monday, January 9, 2012

Selamat menempuh alam baru anakku..!!

Dah seminggu melepasi tahun baru 2012....moga setiap azam yang kita niatkan dimakbulkan Allah dan semoga dengan keredaanNya setiap hari yang kita jalani akan terasa lebih bahagia..Amin

Amir Ashraf & Amirah Sofiya

Tahun ni Amir Ashraf dah melangkah ke Sekolah Menengah...kalau ada rezeki utk ke sekolah asrama penuh..Alhamdullilah..tapi kalau dah ditakdirkan utk bersama tinggal bersama ibu lebih baik..Syukur, mungkin yg terbaik untuknya..
Sofiya, dah naik ketahun 5, cuma sekolah Agama bertukar ke sekolah baru, walaupun jauh sikit dari rumah tapi terpaksalah diterus juga untuk masa depan & fahaman yg lebih baik tentang agama


Amelin Syahirah
Yang paling excited nak kesekolah ialah Amelin, tahun ni Amelin masuk tadika....tak sangka rupanya dia suka ke sekolah..sangka saya mestilah berperang nak kejutkan dia pagi-pagi..mestilah banyak babak tangis menangis ni..hehe
Tapi sangkaan tu meleset sama sekali ..dah berminggu ke tadika..masih macam hari pertama..masih bersemangat!.
bersama Azim, kawan baik Amelin..sama-sama comel & montel !!

mungkinkah ni penyebab Amelin rajin ke sekolah..??..hehehe
Penah hari Sabtu lepas bila dia tahu hari tu tak sekolah dia boleh menangis..kenapa hari ni tak sekolah!!...adik nak pergi sekolah..!!! huhuhu...macam ni pun ada..;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...