Powered By Blogger

Saturday, September 3, 2011

Flower Girl Dress - Marsha

9-Oct-2011- adik bongsu saya, Nurul akan naik pelamin..InsyaAllah
..tak sampai seminggu beraya..saya terpaksa berteman semula dengan mesin jahit..huhuhu
..ini angkara menyiapkan flower girl dress..bukan dua orang ..tapi 7orang!..

tapi sebenarnya saya teruja & tak sabar nak tengok 4 budak comel bergaun & 3 anak gadis sunti berbaju kurung moden..
Kain utk flower girl dress ni saya yg pilihkan sendiri..lazimnya warna putih..tapi sebab temanya warna pink & purple pilihan nurul..saya pilihlah warna pink..sesuai utk semua anak gadis comel tu..:)

Gaun  yg pertama saya siapkan untuk Marsha..anak dara paling comel antara 4 yang bergaun...

Sebab kain ni kosong..saya tambahkan renda yang siap dengan manik..dan batu2 yang  berbentuk bunga..yg perlu saya di cantum & gamkan ..dan saya buatkan ikatan  reben..guna kain yang sama di bahagian pinggang (belakang)



Fuhhh..siap sepasang..tinggal 6 helai lagi.....:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...