Powered By Blogger

Sunday, February 13, 2011

Baju kurung & sulaman..



Inilah baju kurung yang saya pakai masa hari pertunangan adik bongsu saya hari tu...
Baju kurung berpesak biasa..lehernya saya labikkan kertas gam untuk di jahit sulaman..

Saya sukakan coraknya yang abstrak ....untuk mengindahkanya saya tambahkan jahitkan sulaman manik & taburan manik  hitam di bahagian leher dan dibahagian hujung lengan .saya jahitkan manik hitam berbentuk tiga segi..
Asalnya nak samakan corak sulaman tangan seperti di bahagian leher  tapi bila dah siap sebelah ...nampak berserabutlah pulak.. .buka balik..
Alhamdulillah...siap jugak walaupun last minute ..tapi bila dah mengenakan tudung..nampak hujung sulaman je..:).

Gambar kami sekeluarga

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...