Monday, February 11, 2013

Amelin Syahirah




Assalamualaikum.

Tahun ni Amelin dah masuk tahun 1...sayangnya saya tak dapat tengok dia masuk ke sekolah pada hari pertama (sebab masih dalam berpantang lagi).
Macam-macam hal & kerenah diciptakan oleh budak tomei ni.
Sebulan pertama..hura-hara jugaklah...susah bangun pagi, asyik telefon hb suruh temankan disekolah &, 5,6 kali sehari ke kelas kakaknya..
Suami pun terpaksa ke sekolah pada minggu pertama..menunggu di luar kelas & temankan di kantin pada waktu rehat. sebab sayang..diturutkan juga kerenah anak daranya ni..:)

Alhamdullilah masuk bulan kedua..dia dah semakin ok, mungkin dah ada kawan & dah boleh sesuaikan diri. Banyak benda baru yang dia belajar ...


(Satu hari masa tengah makan tengahari)

Amelin : ibu, cikgu suruh cari gegirl  nak tengok gambar anak ayam warna warni..
Ibu : gegirl ? (senyum & tahan ketawa)..
        gegirl ke goggle ? (tak boleh tahan dah..heheheh)
Amelin : ibu ni !!! goggle lah..(marah & sambil tahan malu..)
Semua keluarga yang tengah makan pun ketawa sama

Semoga Allah ipermudahkan anak-anak untuk menimba ilmu..didorongkan dengan perkara & kawan-kawan yang baik..dan semoga mereka berjaya didunia dan diakhirat..amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...